Over ons
In 2010 zijn wij gestart met het bieden van ondersteuning aan één kwetsbaar persoon. Onze aanpak was gebaseerd op respect, gelijkwaardigheid en een liefdevolle benadering. Kortom, de zorg die wij onszelf ook zouden toewensen. Door de kwaliteit van onze dienstverlening en door onze unieke aanpak zijn we gestaag blijven groeien. Inmiddels zijn we LiefsThuis: een organisatie die verpleging, verzorging, intensieve zorg en huishoudelijke ondersteuning biedt. Al die tijd zijn we trouw gebleven aan onze principes. Onze missie, visie en kernwaarden reflecteren dat.
Onze missie
Waar staan we voor
Met liefdevolle en authentieke betrokkenheid willen we elke dag het verschil maken in het leven van onze cliënten, collega’s en partners. Door oprechte aandacht en lef streven we ernaar niet alleen verwachtingen waar te maken, maar deze te overtreffen. Zo creëren we niet alleen tevredenheid, maar échte ambassadeurs. Want elke dag biedt een kans om iemand positief te verrassen en een blijvende indruk achter te laten.
Onze visie
Waar gaan we voor
Wij geloven in het beste uit het leven halen, met liefdevolle aandacht en begrip voor de hele mens. Ondernemend en altijd in beweging zoeken we elke dag naar manieren om slimmer te werken en beter te worden. Elke dag biedt een kans om te groeien, verwachtingen te overtreffen en iemands dag bijzonder te maken. Leren door te doen is wat ons drijft, en dat doen we met plezier.


Emete Solmaz over Leefkracht
Bestuurder
Het is heel belangrijk om niet alleen vanuit een ziekte, hulpvraag of probleem naar de ander te kijken. De héle mens zien en begrijpen: daar gaat het om. De lichamelijke en geestelijke gezondheid is maar één kant. Even belangrijk is de sociale en spirituele kant: doet iemand nog mee aan de maatschappij, waar wordt hij of zij gelukkig van. Zo krijg je inzicht in de leefwereld van de ander en kun je de ander écht liefdevol bejegenen. Het is deze benadering waarmee je de ander helpt om zo veel mogelijk uit het leven te halen.

Ilhan Cakir over Innovatie
Bestuurder
We denken altijd na over hoe onze zorg beter en efficiënter kan. Dat houdt ons scherp en helpt ons om met hetzelfde budget meer zorg en betere zorg leveren. Bij de cliënt én op de werkplek. Wij waren bijvoorbeeld één van de eerste organisaties die de persoonlijke gezondheidsomgeving PGO zijn gaan gebruiken. Met deze app hebben artsen en zorgverleners snel alle belangrijke informatie van een cliënt bij de hand. Dat bespaart flink wat tijd binnen de organisatie en zorgt voor betere dienstverlening bij onze cliënten!

Thessa Schmidt over Familiair
Directeur Zorg
Familiair betekent voor mij meer dan alleen op basis van vertrouwen met elkaar omgaan. Ik vind het belangrijk om alle cliënten en alle collega’s als uniek te zien, echt samen te werken en me ook te verplaatsen in de ander. Het is verder kijken dan de buitenkant, het is je verdiepen in de ander. Ik vind het belangrijk om dat elke dag opnieuw te doen. En ik probeer ook anderen te motiveren om hetzelfde te doen. Zo geven wij samen die goede en liefdevolle zorg die je je naasten en jezelf ook zou wensen.